*               باعث طول عمر مي باشد.

*               دعا به آن حضرت ، نوعي اداي حق ايشان  است.

*               دعا در حق آن جناب، سبب رسيدن شفاعت حضرت رسول است.

*               خدا دعا كننده به آن حضرت را ياري مي كند.

*               باعث سُرور آن حضرت مي شود.

*               اگر كسي ان حضرت را دعا كندحضرت نيز او را دعا مي كند.

*               ثواب دعا نصيب همه مؤمنين و مؤمنات مي شود.

*               دعا در زمان غيبت حضرت باعث رفع بلا از شخص مي شود امام عصر مي فرمايد: پس براي ما بسيار دعا كنيد؛ زيرا فرج وگشايش امور شما در آن است .

*               ثواب جهاد در ركاب  پيامبر (ص) وعلي(ع) را دارد.

*               كردارهاي بد او به كردارهاي نيك مبدل مي شود.

*               اين دعا سبب زياد شدن نعمت ها و وسعت روزي است .

*               تشرف به ديدار آن حضرت در بيداري يا خواب، ورجعت به دنيا در زمان ظهور آن حضرت.